duminică, 18 martie 2012

Cristea Eduard Constantin ( bolnav de leucemie )




BUNA, numele meu este Cristea Eduard Constantin, am 3 ani si 7 luni, sufar de o boala necrutatoare, mai precis Leucemie Mieloblastica tip M2 (FAB)-HR intr-un stadiu avansat.
Sunt internat la spitalul Fundeni, sectia Oncologie, d-na doctor face eforturi mari ca sa ma tina in viata, din pacate tratamentul este foarte costisitor,iar parintii mei nu au posibilitatea financiara sa-l achite.
Am nevoie in fiecare zi de sange , pentru ca d-na doctor sa poata sa-mi faca transfuzie si sa ma ajute sa trec cu bine peste acest necaz.
Ajutati-ma sa raman langa MAMI si TATI, care ma iubesc foarte mult si nu ma au decat pe mine!!!!!!
Cine are posibilitatea si un suflet mare poate face o donatie cat de mica in contul: LEI IBAN: RO97RNCB0075125824170001
contul:EUR:IBAN:RO70RNCB0075125824170002
COD:SWIFT:RNCBROBU
sau poate dona sange la Centrul de donare Bucuresti cu rugamintea de a specifica numele meu si spitalul unde sunt internat, pentru a putea benificia de el.
Va multumesc si sper sa ma ajutati sa traiesc!!!!!!!!

AJUTOR PENTRU VIATA MEA


Hi, my name is Eduard Constantin Cristea, I 3 years and 7 months, suffer from aterrible affliction, namely M2 myeloid leukemia (FAB)-HR in an advanced stage.
Are admitted to hospital Fundeni, Oncology Department, Mrs. doctor makes great efforts to keep me alive, unfortunately treatment is very expensive and my parentshave the financial ability to pay it.
We need healthy blood every day, as Mrs. my doctor can do blood transfusion and to help me get over this trouble.
Help me to stay near mom and dad, who I love very much and I do not have than me!!
Who has a big heart can make a donation as small to account: IBAN ROL:RO97RNCB0075125824170001
account: EUR: IBAN: RO70RNCB0075125824170002
CODE: SWIFT: RNCBROBU
or donate blood donation center Bucharest with the request to specify my name andthe hospital where boarding benificia to him.
Thank you and hopefully help me to live!!!

 Pentru alte informatii ne mai puteti contacta la numarul de telefon: 0740418843